Gambar Palsu 4 Lelaki Buat Laporan Polis Dikatakan Penembak Di Setapak Yang Berjaya Ditangkap Polis



Malaysia digemparkan dengan satu aksi pembunuhan ala gangster yang dilakukan di tempat yang terbuka yang berjaya dirakam oleh kamera CCTV oleh 2 orang penembak bersama 2 orang penunggang motorsikal yang dibonceng oleh mereka.

Kejadian yang berlaku di persimpangan lampu isyarat Setapak Festival Kuala Lumpur itu memang sukar dipercayai malah ada pengguna yang tidak menyedari kejadian tersebut berlaku ketika memberhentikan kenderaan masing-masing di tempat kejadian.








Kejadian yang berlaku dalam masa 10 saat itu telah menimbulkan berita palsu mengenai penahanan 4 suspek tersebut yang kononnya berjaya ditangkap oleh pihak polis di whatsapp dan facebook.

Sehubungan itu 4 orang lelaki India telah membuat laporan polis mengenai gambar tersebut kerana mereka tidak terlibat dan tidak tahu menahu tentang pembunuhan tersebut.

Gambar itu adalah gambar ketika mereka ditahan kerana melarikan diri dari sekatan jalanraya








0/Post a Comment/Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Stay Conneted