Kalau Awek Dia Boleh Bawak Naik Kereta Limousine, Tapi Ayahnya Tidur Atas Toto Aje

Tentu korang pernah terbaca bagaimana romantiknya seorang lelaki yang sanggup belanja awek dia naik kereta limousine demi menunjukkan kasih sayangnya yang sejati

Namun lelaki tersebut, Hafiz Mahamad rasa bengang dengan seorang wanita yang tak puas hati dengan layanan berbeza untuk ayahnya yang tidor cuma beralaskan toto di dalam rumah yang kosong..
Aku tengok dia ni dari td dok gigih dari tadi tweet&rt hina bapak aku ni. Kau nak famous, aku bagi."




Teruskan lagi, teruskan cik fafasciola. Terus sebar fitnah, aku nak tengok lagi. Disebabkan sorang buat fitnah, haa jadi makin meluaslah benda ni. Takpa, aku bg kau famous"



Yes, aku tak pernah koyak orang hina aku. Tapi jangan family, aku lebih kenal mereka. Kalau dulu dorang suap aku nasi, aku balas jasa mereka sampai mati. Jangan tabur fitnah and bercakap benda yg takda usul yg betul."




View image on TwitterView image on Twitter

Ayh dia tidur ats toto,duk rumah kosong pun jd mslh.People nwdays suka hati je nk judge org.Be strong @Hafizmahamad


KREDIT ISNTAGRAM HAFIZ MAHAMAD 

0/Post a Comment/Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Stay Conneted