Rezeki Tak Join Highway Group Sekarang Akak Penjual Keropok Lekor Ini Jadi Jutawan Co-White



Memang bukan mudah untuk menjadi kaya dalam sekelip mata tanpa usaha sebagaimana yang diimpikan oleh setiap ahli yang menyertai Program Pelaburan Highway Group yang telah berjaya ditumpaskan kegiatannya oleh pihak polis baru-baru ini.

Apa-apa pun kita harus berani untuk mengorak langkah dalam hidup untuk berjaya dalam hidup.

Begitulah kisah seorang janda anak satu ini yang bertekad untuk mengubah nasibnya dari menjadi seorang penjual keropok lekor kepada menceburi bidang perniagaaan kosmetik yang sungguh berjaya hingga mencapai tahap jutawan. 



Wan Suziati yang berasal dari Kuala Terengganu telah membuktikan usahanya kini berhasil mengubah dirinya dari 'nobody' kepada 'somebody' apabila dia menjadi antara pengedar terawal produk Co-White dari Korea yang semakin hangat di Malaysia sekarang.



Dan bak pepatah orang putih 'early birds get the worms', Suziati kini hidup senang apabila produk Co-White selalu mendapat tempahan semula oleh pelanggan-pelanggan sedia ada Co-White. 

Sebagai pengedar terawal, wanita ini sungguh bernasib baik kerana mendapat kepercayaan ramai pelanggan-pelanggan setianya. 

Produk Co-White telah mencuri perhatian jutawan Kosmetik Malaysia, Datuk Aliff Syukri yang turut mempromosikan produk tersebut di Facebook dengan berkata : 

"Suka saya tengok ramai pengusaha kosmetik yg bersama2 utk memeriahkan lagi industri ini.. Terbaik co white.".


Maklumat lanjut mengenaik Produk Co-White ini boleh dilayari di Facebook Co-White HQ.

0/Post a Comment/Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Stay Conneted