[VIDEO] SAYU!! Nurulhidayah Zahid Hamidi Menahan Pilu Bertakbir Raya Dengan Anak-anaknya di Malam Raya


Pada malam Hari Raya Aidl Fitri, kanak-kanak adalah yang paling gembira dan tak sabar untuk menanti hari siang kerana ingin bergaya dengan pakaian baru, serta berhari raya bersama-sama keluarga dan sahabat handai mereka.


Tetapi bagi keluarga Nurul Hidayah Zahid, anak kepada TPM pasti merasai kehilangan dan di luar dari kebiasaan bagi mereka pada malam Hari Raya pada tahun ini.

Kerinduan Nurul Hidayah terhdadap arwah suaminya jelas tergambar dalam beberapa status instagram miliknya.


Setelah 35 hari pemergian arwah suaminya pasti Nurul dan anak-anaknya merasai kehilangan yang teramat sangat pada hari Raya  Aidilfitri tahun ini.


Kali ini beliau menggalas tanggungjawab arwah suaminya untuk bertakbir raya di malam Hari Raya. 



Sayu bila melihat wajah Nurul dan Anak-anaknya menahan kepiluan yang jelas terpancar di raut wajah keluarga ini. Namun mereka semua tetap tabah untuk bertakbir walaupun di dalam hati penuh dengan perasaan sedih yang mendalam.



Mengambil tanggungjawab sbg Papa utk takbir raya. Semoga anak2 lelaki Nurulhidayah mampu memimpin keluarga dengan baik suatu hari nanti. Inshaa Allah 😊.. I'm a proud Dede. Alhamdulillah ❤️





0/Post a Comment/Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Stay Conneted