Inilah 7 Kes Wanita Rog0l Lelaki! Nampak Pelik Tapi Zaman da Terbalik

Mengikut catatan di laman Wikipedia , memperkosa didefisikan sebagai salah satu kejahatan berwatak seksual dengan cara memaksa atau mengancam orang lain untuk melakukan hubungan badan.

Hampir semua negara di dunia ini menganggap perkosaan adalah salah satu jenayah yang paling kejam, sebab bukan hanya fizikal yang tersakiti, mangsanya juga boleh mengalami trauma, kemurungan, bahkan bunuh diri kerana malu.

Kebanyakan korban perkosaan adalah wanita, tapi tahukah kamu kalau ada beberapa kes rogol justru wanita yang jadi pelaku kejahatan dan lelaki yang menjadi mangsa. Seperti apa kesnya, simak ulasannya berikut ini

1. Kes 4 Orang Wanita Memperkosa Seorang Lelaki Secara Brutal di Kanada

Kes wanita merogol lelaki pertama berlaku pada tarikh 30 Mac 2013 silam, dimana pada masa itu seorang pemuda berusia 19 tahun asal Toronto, Kanada mengalami kejadian yang tidak menyenangkan saat dirinya sendirian di sebuah kelab malam.

Pemuda tersebut bertemu dengan 4 orang wanita yang menawarinya pulang bersama-sama, bukannya merasa seperti playboy yang dikelilingi oleh banyak wanita, pemuda tersebut justru dianiaya dan diperkosa oleh 4 orang wanita tersebut di tempat letak kereta.

Seminggu kemudian, pemuda malang ini melaporkan kes tersebut ke pihak kepolisian setempat.Menurut polis, pemuda tersebut trauma kerana dianiaya dan diperkosa secara brutal oleh 4 orang wanita sekaligus. (Sumber: huffingtonpost.com )

2. Kes Wanita Memperkosa Seorang Lelaki Selama Empat Hari di Pakistan

Kes wanita merogol lelaki selanjutnya terjadi pada tarikh 27 Januari 2009 silam, dimana pada masa itu ada seorang pelayan berusia 23 tahun bernama Khalil asal Clifton, Pakistan yang mengalami kejadian buruk dan cukup mengerikan kerana ulah beberapa wanita.

Awalnya, Khalil mengantarkan makanan kepada beberapa wanita tersebut yang sedang menunggunya didalam kereta di lapangan letak kereta restoran tempatnya bekerja. Sejak itu, Khalil diminta mengantarkan makanan di rumah mereka setiap hari.

Kerana ingin tahu di mana letak rumah para wanita-wanita tersebut, Khalil pun ikut dengan para wanita tersebut ke rumahnya. Sesampainya di rumah para wanita tersebut, Khalil diberi susu yang mengandungi dadah.

Akhirnya, selama 4 hari Khalil dipaksa menuruti nafsu para wanita tersebut yang diketahui berasal dari kalangan atas. Setelah itu, Khalil dibuang di sungai Wayyumabad.

Mujurlah, Khalil masih hidup dan kemudian dia terus menuju ke rumah sakit terdekat, walaupun keadaannya pada masa itu sangat menyedihkan sekali, bahkan alat kelaminnya sehingga berdarah.Hiiii … (Sumber: neogaf.com )

3. Kes Wanita Rogol Lelaki di Zimbabwe

Pada bulan Oktober 2011 lalu, negara Zimbabwe dihebohkan dengan ulah 3 orang wanita yang sudah berjaya memperkosa belasan lelaki. Diketahui, kes rogol yang tidak lazim ini sudah berlaku sejak tahun 2010 silam.

Apabila ditangkap di daerah Gweru, polis menemui 33 kondom yang mengandungi sperma 17 orang lelaki. Berdasarkan cerita para korban, ketiga wanita tersebut menawarkan minuman sehingga mereka pengsan.

Setelah dilakukan penyelelidikan, ternyata ketiga wanita tersebut iaitu Netsai Nhokwara (24), Sophie Nhokwara (26), dan Rosemary Chakwizira (24) diduga menjalankan ritual aliran sesat dengan sperma sebagai bahan ritualnya. (Sumber: bbc.com )

4. Kes Perompak Malang Yang Justeru Jadi Korban Pemerkosaan di Rusia

Pada tarikh 14 Mac 2009 silam, ada seorang lelaki berusia 32 tahun bernama Viktor yang berniat merompak sebuah kedai barang kemas. Anehnya, dia justru menjadi mangsa rogol oleh pemilik kedai perhiasan tersebut.

Kerana tanpa diketahui oleh Viktor, ternyata pemilik kedai perhiasan yang bernama Olga adalah seorang yang menyandang ban kuning karate. Sehingga, dengan mudah dia melumpuhkan Viktor, kemudian menyekapnya di gudang peralatan.

Olga tidak melaporkan Viktor kepada polis, kerana setelah pekerja kedai perhiasan tersebut pulang, dia langsung menyuruh Viktor melepas semua pakaiannya. Dan selama 3 hari, Viktor dipaksa memuaskan nafsu Olga.

Setelah dibebaskan, Viktor langsung ke rumah sakit kerana dia merasa alat kelaminnya sangat sakit. Viktor juga melaporkan kejadian ini kepada pihak polis. Akhirnya, kedua-duanya di jebloskan ke dalam penjara yang sama. (Sumber: dailymail.co.uk )

5. Kes Wanita Rogol Lelaki di Amerika Syarikat

Kes ini mulai terungkap ketika seorang lelaki berusia 31 tahun asal Amerika Syarikat melaporkan seorang wanita bernama Chantae Gilman kepada pihak polis atas tuduhan rogol pada tarikh 17 Jun 2014.

Lelaki tersebut mengaku tiba-tiba dia terbangun di kediamannya dan melihat seorang wanita sudah berada diatas tubuhnya, yang kemudian diketahui bernama Chantae Gilman berusia 26 tahun berasal Seattle.

Kejadian ini bermuda dari saat lelaki tersebut menghadari sebuah pesta salah satu jirannya yang kenal dengan Chantae Gilman. Selepas pesta selesai, lelaki tersebut pulang dan tidur hingga pukul 02.00, kemudian dia melihat Chantae Gilman sedang memperkosanya. Kemudian, wanita tersebut mengikat tangan sang lelaki.

Setelah ditangkap dan disiasat, ternyata Chantae Gilman sedang menderita penyakit jiwa danbipolar . Bahkan, kerana kejadian tersebut, Chantae Gilman mengaku sedang hamil. Woow … (Sumber: dailymail.co.uk )

6. Kes Ibu RT yang Rogol 6 laki-laki yang masih di bawah umur di Bengkulu, Indonesia

Kes ini cukup heboh di Indonesia, kerana kes ini adalah kes pertama tentang perkosaan wanita terhadap lelaki di Indonesia. Pelakunya adalah seorang wanita berusia 40 tahun bernama May Binti Mansyur terhadap 6 laki-laki yang masih di bawah umur.

Kes ini berlaku di Bengkulu, dan kini dia sudah divonis 8 tahun penjara. May mengaku bahawa dia merasa tidak puas dengan suaminya, sehingga dia memutuskan mengoda lelaki-lelaki muda sebagai pelampiasan nafsunya.

May mengoda para lelaki muda tersebut sampai terpancing syahwatnya, sehingga akhirnya mereka akan dipaksa melayani nafsunya. Ada 6 orang lelaki muda yang mengaku menjadi korban kejahatan seksual May, yang berlaku dari tahun 2011 hingga 2012. (Sumber: Merdeka.com )

7. Kes Wanita Cantik Rogol 10 Lelaki di Rusia

Satu lagi kes wanita merogol lelaki yang terjadi di Rusia, tetapi yang ini sangat mengerikan, kerana wanita bernama Valeria berusia 32 tahun ini mengunakan racun labah-labah untuk melumpuhkan mangsanya. Hii serem ….

Kes ini mulai terungkap ketika polis curiga dengan jumlah pesakit laki-laki dengan aduan spesifik meningkat di rumah sakit. Aduan tersebut disebabkan oleh keracunan klonidin dan trauma berat pada alat kelaminnya.

Akhirnya Valeria berjaya ditangkap, dan dia pun mengakui perbuatannya tersebut. Berdasarkan pengakuannya, dia memang memujuk para lelaki tersebut agar datang ke apartmennya.

Di sana, para lelaki tersebut diberi minuman yang sudah dicampur dengan klonidin yang membuat mereka akan pengsan selama 24 jam. Kemudian, Valeria akan memperkosa lelaki-lelaki tersebut.Selepas itu, mangsa akan dia buang di suatu tempat yang sepi (Sumber: wc-news.com )

Nah, itulah beberapa kes wanita merogol lelaki di dunia. Melihat kes diatas, dapat dipastikan bahawa moral yang bejat boleh berlaku pada sesiapa, tidak memandang jenis kelamin.

[ Artikel Berkaitan di Bawah ]

BAKAL USTAZAH ROHANITA – “YANG CAKAP SYURGA ISTERI DI BAWAH TAPAK KAKI SUAMI ADALAH ORANG BODOH” INI PENJELASANNYA !! TERBAKAR PULAK BACA STATEMENT NI..

Itulah yang dikatakan oleh seorang individu Pengguna facebook bernama Rohanita Puchong, kononnyala dia berkata benar sebab pegi kursus kahwin,kami pun tak tau sama ada dia tak Fokus masa mendengar ceramah atau tempat kursus kahwin tu ajaran songsang.KO

Rasulullah s.a.w dalam sebuah hadis yang diriwayatkan oleh Aisyah r.a bermaksud:

“Aku pernah bertanya kepada Baginda: “Siapakah orang yang paling berhak ke atas isteri ?” Baginda menjawab:”Orang yang paling berhak kepada isteri ialah suaminya”. Kemudian aku bertanya lagi :”Dan siapakah orang yang paling berhak ke atas suami?” Baginda menjawab:”Orang yang paling berhak ke atas seorang suami ialah ibu kandungnya.” – (Riwayat Bazar dan al-Hakim)

Seperti semua sedia maklum, syurga seorang perempuan (belum kahwin) terletak di bawah tapak kaki ibunya.., tetapi, bagi seorang wanita (bergelar isteri), syurga nya terletak di bawah kaki suami.

Maknanya, taat kepada suami maka, si isteri akan mudah mendapat syurga. Mudah sebenarnya seorang wanita untuk mendapat syurga Allah s.w.t.

Dalam sebuah hadis yang lain pula Baginda bersabda bermaksud:

“Sekiranya aku dibenarkan untuk memerintahkan seseorang bersujud kepada orang lain nescaya aku perintahkan seorang isteri bersujud kepada suaminya.” – (Riwayat Tirmizi dab Ibnu Hibban).

Betapa Rasulullah s.a.w menyuruh kita taat kan suami dan kalau si isteri menderhaka kepada suaminya.., walaupun cuma keluar tanpa izin. Maka jadilah si isteri tadi isteri yang nusyuz.., dan sesungguhnya isteri yang nusyuz tidak layak di syurga Allah!

Dalam hadis yang lain Rasulullah s.a.w bersabda bermaksud:

“Kebanyakan ahli neraka adalah terdiri daripada kaum wanita.” Maka menangislah mereka dan bertanya salah seorang daripada mereka: “Mengapa terjadi demikian, adakah kerana mereka berzina atau membunuh anak atau kafir ?” Baginda menjawab : “Tidak, mereka ini ialah mereka yang menggunakan lidah menyakiti hati suami dan tidak bersyukur akan nikmat yang disediakan oleh suaminya.” – (Riwayat Muslim)

Janganlah disakiti hati suami.., fikir sebelum nak berkata-kata.., kalau tak termasuklah kita dalam golongan di atas ni.

Kebelakangan ni mcam-macam kes tentang suami isteri dapat kita dengar, si isteri dah pandai mintak cerai sebab kononnya boleh hidup sendiri. Kalau lah si isteri yang mintak cerai dari suaminya baca hadis ni, rasanya mesti tak gamak dia nak berbuat sedemikian :

Sabda Rasulallah s.a.w bermaksud:

“Mana-mana isteri yang meminta suaminya menceraikannya dengan tiada sebab yang dibenarkan oleh syara’ maka haram baginya bau syurga.” – (Riwayat Abu Daud dan Tirmizi)

Ketahuilah wahai isteri sekalipun seseorang suami itu kejam atau jahat HARAM bagi isteri itu derhaka dan menyakiti hati suaminya. Isteri wajib taat kepada perintah suami dengan keadaan apa sekalipun SELAGI SUAMI TIDAK MEYURUH KE ARAH KEMAKSIATAN.

Ini adalah disebabkan oleh kemudahan jalan pintas untuk kesyurga yang Allah s.a.w berikan kepada isteri iaitu dengan hanya Menjaga Solat, Puasa,Jaga Kehormatan dan Taat Kepada Suami.

Sebagaimana Sabda Rasullullah s.a.w“Perempuan apabila sembahyang lima waktu, puasa bulan ramadhan, memelihara kehormatannya serta taat akan suaminya, masuklah dia dari pintu syurga mana sahaja yang dikehendaki”

Sabda baginda lagi.., “Wanita yang taat berkhidmat kepada suaminya akan tertutup pintu-pintu neraka dan terbuka pintu-pintu syurga. Masuklah dari mana-mana pintu yang di kehendaki dengan tidak berhisab!”

Sebagaimana isteri firaun Asiah yang tetap taat dengan suaminya yang kafir sehingga beliau dipancung .

Al-Quran surah At-Tahrim ayat 11 yang bermaksud : “Dan Allah s.w.t mengemukakan satu misalan perbandingan bagi orang yang beriman iaitu perihal isteri Firaun ketika ia berkata : “Tuhanku, binalah untukku sebuah istana di sisi-Mu dalam syurga dan selamatkanlah aku daripada kaum yang zalim.”

Permohonan Asiah diperkenankan oleh Allah s.w.t, lalu Allah perintahkan kepada malaikat :“Sesungguhnya hamba-Ku memohon pada-Ku dan aku perkenankan permohonannya.

Maka perlihatlah padanya gambarannya kerana suaminya didunia akan Aku ganti dengan suami yang lebih baik di dalam syurga, istananya yang ada di dunia akan Aku ganti dengan istana yang lebih baik di dalam syurga.”

.Sebarkan kepada kawan2 kita yang lain…insyaallah.

Sumber : kakitrending

[ Artikel Berkaitan di Bawah ]

Seorang Guru TERKEJUT 2 Bekas Muridnya Adalah Suspek. Cerita Guru Ini Buat Ramai TAK SANGKA !!!

( Gambar Hiasan)

KUALA LUMPUR: “Macam nak gugur jantung,” itu reaksi salah seorang guru yang mengakui pernah mengajar dua daripada suspek kes kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah, dekat Jalan Keramat Hujung di sini pada Khamis.

Guru yang enggan identitinya didedahkan itu berkata, dia terkejut apabila melihat wajah bekas muridnya itu antara tujuh individu yang dipercayai suspek kes tersebut selepas gambar mereka viral di media sosial.

 

Jelasnya, sikap kedua-dua muridnya itu cukup berbeza semasa masih di bangku sekolah rendah.

 

“Ada dua orang suspek yang saya pernah ajar. Macam nak gugur jantung tengok muka mereka. (Dulu semasa di sekolah) mereka ini baik, dengar cakap.

 

“Mereka juga pernah bagi hadiah tudung kepada saya semasa Hari Guru, juga tolong saya masa Hari Sukan sekolah.

“Ya Allah, tak tahu mana silapnya. Mungkin bila habis sekolah rendah, mereka ini salah pilih kawan,” tambahnya.

 

Beliau yang kini mengajar di salah sebuah sekolah rendah dekat Datuk Keramat berkata, keciciran di dalam kelas memungkinkan suspek tersebut terus tercicir dalam masyarakat.

 

“Mula-mula mereka ini tercicir dalam kelas, lepas itu mereka tercicir dalam masyarakat.

 

“Kita (guru) didik elok-elok masa mereka sekolah rendah, tetapi lepas tamat sekolah rendah, jadi sebegini. Saya sedih sangat.

 

“Inilah dugaan seorang guru, nampak kerja senang tetapi tanggungjawab dan amanat yang diberikan amat berat,” ujarnya.

 

(Atas permintaan subjek, identitinya serta suspek yang dimaksudkan harus disembunyikan bagi mengelak menjejaskan siasatan)

 

Pada Jumaat, Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Amar Singh Ishar Singh berkata siasatan awal polis mendapati kebakaran di Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah berpunca daripada perbuatan khianat.

 

Katanya, motif tindakan berpunca daripada ejek-mengejek antara tujuh suspek yang ditahan dan sekumpulan pelajar pusat tahfiz itu.

 

Tujuh suspek yang ditahan berusia di antara 11 dan 18 tahun, di mana ujian saringan air kencing mendapati enam daripada mereka positif dadah jenis ganja.

Kredit : Astro Awani

[ Artikel Berkaitan di Bawah ]

SERAM !! LELAKI INI DIRENUNG TAJAM OLEH SEORANG GADIS DALAM MRT. BERASA PELIK DIA SETERUSNYA CUBA MENDEKATI ..RUPA-RUPANYA

Seorang lelaki berkongsi saat mendebarkan semasa dalam perjalanan menggunakan MRT apabila dia menyedari seorang wanita di hadapannya merenung tajam ke arahnya. setelah agak lama rasa dipandang di membuat keputusan pergi mendekati wanita berkenaan. apa yang didapatinya sangat mengejutkan…

Pengalaman dipandang oleh seseorang yang tidak dikenali memang buat hati tak tenang dan menggelabah. Tambahan pula bila dapat renungan tajam oleh seseorang yang dalam keadaan menakutkan macam dalam filem seram tu. mesti meremang bulu roma.

Seorang lelaki berkongsi pengalaman anehnya semasa menaiki MRT untuk menghadiri temu janji. Melalui akaun facebook yang bernama Kendrick Kang. Ketika dalam perjalanan dia terpandang seorang perempuan berbaju pink yang sedang duduk di hadapannya. Mulanya, Kendrick perasan yang mata perempuan ini merenungnya dengan renungan yang aneh.
“Matanya seperti tengah tersenyum padaku. Ianya terjadi agak lama,” jelas Kendrick.

Kelakuan aneh wanita itu membuat Kendrick takut. Wanita ini didapati merenung Kendrick dalam waktu yang cukup lama.
Akhirnya, Kendrick memberanikan diri untuk mendekati si perempuan. Tak disangka, apa yang dia dapati sangat mengejutkan.

Banyak pengguna Facebook yang juga tertipu dengan foto Kendrick ini. Awalnya mereka menyangka bahawa perempuan ini sedang melihat kamera dengan renungan aneh, bahkan menyeramkan.

Namun, setelah diamati, semuanya menjadi jelas. Bahagian yang disangka mata sang wanita tersebut ternyata adalah mulutnya yang sedang menganga. Ini kerana sebahagian besar wajah perempuan tersebut ditutup oleh rambut hitamnya.
Jika dilihat lebih dekat, dua lubang hidung terlihat di celah-celah rambutnya. Ternyata, wanita ini sedang tertidur dengan mulut menganga.
Post Kendrick ini jadi viral di media sosial dan sudah dikongsi lebih dari 33 ribu kali. Banyak netizen yang takjub melihat kejadian ini.

 

 

Hidayah Omar: “Haha rupanya mulut yg terbukak ayo.”
Eryyn Syafrynn: “Menyeramkan pada awalnya.”
Jena Lyn: “Menyeramkan pada awalnya hahahaha kamu mesti lihat lebih dekat.”
Kadang kala pandangan kita memang menipu. Kita selalu melihat sesuatu dalam bentuk yang tak sama dengan kenyataan. Namun, kejadian ini dianggap menjadi hiburan bagi netizen.

Mohon Kongsikan

[ Artikel Berkaitan di Bawah ]

MAAFKAN SAYA TAK MAMPU TOLONG SELAMATKAN MEREKA JIRAN PUSAT TAHFIZ

Norhayati Abdul Halim, 46, meluahkan perasaan sedih itu ketika ditemui Sinar Harian di rumahnya.

“Saya nak minta maaf kepada semua ibu bapa pelajar yang terkorban.

“Saya tidak mampu buat apa-apa melainkan menjerit meminta tolong kerana kejadian berlaku dengan begitu pantas.

“Saya juga gagal masuk ke tahfiz sebab api sedang marak di bahagian pintu,” katanya sebak.

Ibu enam anak itu mengakui masih terbayang lambaian tangan pelajar-pelajar di tingkat tiga pusat tahfiz tersebut meminta tolong.

“Bila berseorangan, saya teringat detik itu dan masih terngiang-ngiang jeritan kuat mereka minta tolong.

“Saya rasa bersalah pada diri sendiri, setiap masa saya menangis kerana teringat pada mereka,” katanya.

Norhayati yang menjalankan perniagaan dobi serta menjual pisang goreng bersama salah seorang anaknya di hadapan rumah berkata, pelajar-pelajar tahfiz itu sememangnya rapat dengannya dan anak-anak.

“Mereka selalu beli pisang goreng dan keropok lekor dengan saya. Ada antara mereka panggil saya mama, ibu.

“Mereka suka bergurau dan sakat saya selain kerap pinjam telefon untuk hubungi keluarga. Mereka umpama anak sendiri,” katanya.

Petang sebelum kejadian, katanya, tiga daripada pelajar terkorban tiba-tiba meminta untuk mengait mangga jiran sebelah rumahnya.

“Saya pelik sebab mangga tu muda, tapi mereka kata teringin sangat nak makan dengan nasi. Jadi kami kait mangga bersama-sama selepas mereka selesai beriadah di taman berdekatan.

“Saya tak dapat dengar lagi suara mereka mengaji dan berzikir beramai-ramai setiap pagi dan malam.

“Malah anak, Mohd Ikhwan Muslim, 7, dan cucu, Muhamad Erfan Budi Arman, 9, juga hilang sahabat ajar mereka mengaji,” katanya. – Sinar



Sumber Ceritera Chenta http://ift.tt/2ynSqFN

0 Response to "Inilah 7 Kes Wanita Rog0l Lelaki! Nampak Pelik Tapi Zaman da Terbalik"

Post a Comment