Senarai 13 Nama Kad Pengenalan Paling Unik Yang Korang Sendiri Pun Tak Terfikir!! ( No 7 Paling Unik Dan Pelik!)

Nama adalah satu gelaran wajib yang ada kepada seseorang untuk mengenalpasti ataupun sebagai identiti seseorang.

Nama juga dianggap sebagai satu doa dan menunjukkan sifat peribadi seseorang, sebab itu di dalam Islam untuk memberi nama perlulah memberi nama dengan maksud yang baik-baik.

Selalu kita dengar ada juga ibu bapa yang memberi nama pelik-pelik kepada anak mereka seperti nama hero kartun. Ada juga menamakan anak dengan nama makanan dan objek.

Ada nama yang apabila kita dengar kita akan ketawa kerana lucu dan pelik. Tetapi tahukah anda nama pelik tersebut akan dibawa oleh kanak-kanak tersebut sehingga mereka besar.

Tidak fikirkah kita nama anak kita itu akan menjadi ejekan kawan-kawan. Sudah pasti ia akan memberi tekanan kepada mereka.

Berikut kami senaraikan penama-penama kad pengenalan yang memiliki nama pelik dan unik.

 

Pelek Bin Jaafar

 

 

2. Taliberguna Berkebolehan Kawad

 

3. Betik Bin Kobis

 

4. Hairan Binti Duakali

 

5. Umno Bin Tinggal

 

6. Konek Bin Abu Seman

 

7. Valintino Power Rengers Anak Biju

 

8. Minal Aidin Wal Faizin

 

9. Selamet Dunia Akhirat

 

10. Anti Dandruf

 

11. Dontworry

 

12. Satria Baja Hitam

 

13. Batman Bin Suparman

 

kredit : Siakap Keli via generasivirality

 

_______________________________________

[Artikel KECOHSANGAT Lagi DiBawah]

 

CERITA LUCU DAN ALA LUCAH

Jangan marah ye…sajew jew
Nak hilangkan bosan korang….cerita yg tidak bermoral tp mampu membuat anda gelak
hasil dari terbaca dari status facebook budak2 yg sengal baik perempuan mahupun lelaki…

Cerita ….

Lawak Suami Isteri 

Suami : Melakukan hubungan seksual selepas kawin dengan bini dapat bunuh 80 ekor setan tau sayang
Isteri : kalau camtu kita buat dua kali sehari? dapat bunuh 160 ekor setan
Suami : kalau 4 kali?
Isteri : dapat bunuh 320 setan
Suami : kalau 14 kli satu hari?
Isteri : itu kau nak bunuh aku SETAN ”

Cerita Pertama….

Ada pasangan baru nikah.. Bini
orang kampong, laki pulak dari
Bandar… Malam pertama laki
pakai kondom. Bini hairan… Esok
ibunya Tanya macamana
semalam? “Syok mak, masih
baru lagi! Masih dalam plastic..”..

Cerita Kedua…

Saya respect betul dengan wanita-2 yangberani masuk Tentera Diraja Malaysia.
Pompuan tengah period + Machine gun =
UNSTOPPABLE.
(aq pon xfhm mksd die…tp aq tergelak…zzz)

Cerita Ketiga……

Seorang banduan baru saja berjaya melarikan diri dari penjara setelah dipenjarakan selama 20 tahun.
Dalam perjalanannya, dia terjumpa sebuah rumah dan memecah masuk ke dalamnya untuk mencari duit.Tetapi yang ditemukan hanyalah sepasang pengantin baru yang sedang tidur di atas katil mereka.
Banduan itu mengarahkan pengantin lelaki turun dari katil dan mengikatnya dikerusi. Kemudian sambil mengikat pengantin perempuan di katil, banduan itu mencium lehernya, dan terus bergegas ke bilik mandi.
Sementara banduan berada di bilik mandi, pengantin lelaki berbisik kepada isterinya:
“Isteriku, dia adalah banduan yang melarikan diri dari penjara. Lihat saja baju yang dipakainya, dia mungkin sudah lama dipenjara dan tentu sudah lama tidak menyentuh wanita. Dari cara aku lihat dia mencium lehermu, dia ingin melakukan hubungan seks denganmu, jangan menolak, jangan mengeluh, lakukan sesuai dengan keinginannya,berikan kepuasan. Orang ini merbahaya, jika marah, dia pasti membunuh kita. Jadi bertahanlah sayang.. Abang cintakan ayang..”
Sambil tersenyum, pengantin perempuan membalas,
“Dia bukannya mencium leherku. Tapi dia berbisik ke telingaku. Dia cakap, dia ni gay dan katanya abang seksi sekali dan dia bertanya di mana saya simpan bodylotion? Saya jawab di bilik mandi. Saya rasa dia ingin melakukan hubungan seks dengan abang, jangan menolak, jangan mengeluh, lakukan sesuai dengan keinginannya, berikan kepuasan… Bertahanlah sayang. Ayang cintakan abang juga..”

Cerita Keempat…. 

WAWA : mak, tadi abu dan kawan kawan buli wawa mak.
MAK : kurang ajar tenuk tenuk neh. diorang buat apa dengan kau.

WAWA : diorang suruh wawa panjat pokok kelapa tadi sebab diorang nak tengok sepender wawa.
MAK : dah melampau neh. abis kau panjat la pokok kelapa tadi. seronoklah abu dengan tenuk tenuknya tengok sepender kau tu.

WAWA : mak, dont worry mak. relax mak.
MAK : relax tengkorak unyang kau. diorang dah tengok sepender kau, lagi mak nak relax ke.

WAWA : mak jangan risau, hari neh wawa tak pakai sepender.
MAK : APAAAAA !!!! (pengsan)

Cerita Kelima….

Sepasang suami isteri baru bercerai dan mereka bertengkar untuk tentukan hak penjagaan anak tunggal mereka. Lepas tu mereka pun pegi ke pejabat agama, jumpa kadi nak minta nasihat.

Kadi tanye kat pompuan tu… . “Kenapa awak rasa awak yang paling layak bela anak tu?

Pompuan tu jawab… “Saya yang mengandungkan anak tu. saya yang melahirkan anak tu. dia keluar dari perut saya.”

Si laki terkedu sebab dia tau pas ni kadi akan tanye dia lak. ahhh… sudah… mende aku nak goreng kadi ni… .

Kadi pun tanye si laki… “Hah… kamu…. bagi alasan kenapa anak tu kamu yang patut bela”

“Tuan kadi… kalaulah saya ada syiling seringgit, dan saya ‘masukkan’ dalam vending machine, pas saya tekan satu butang pilihan, maka keluarlah setin air minuman. Saya nak tanye tuan.. air tin yang keluar dari mesin tu hak saya atau hak mesin ?”

Jawab kadi..”Hak kamu le..”

 

 

Sumber: sajewjer.com

 

_______________________________________

[Artikel KECOHSANGAT Lagi DiBawah]

 

TAK BOLEH TIDUR MALAM

Soal tidur bukan soal main-main.
Tidur merupakan ibadah serius yang tidak boleh dibawa bergurau.

Cerita lu orang-lu orang yang tidak boleh tidur ini
sangat membimbangkan hati dan perasan gua. *See, caring tak gua? guna perkataan bimbang tu. kahkahkah.

Konon-konon ada penyakit insomnia, susah nak tidur. wadepak? awrrrrr

Kenapa tak boleh tidur? Gua teka ini yang berlaku sebenarnya:

1. Nak jadi pandai macam AlbertEnstein

Study kencang, sampai lewat malam. Padahal esok punya kelas lu tidur jugak. zzzzh..

2. SMS sayang menyayang cinta dikenang,

Perasaan menjadi rindu wowowohhhh~

Kalau dah text-ing sebelum tidur tu mmg takkan habis
i love u, i love u too, i love u three, i love u four… i love u hundred thirty nine point seventy two, jadah!

3. Over-thinking

Dalam kepala otak fikir nak tidur.
Tapi otak asyik fikir benda-benda random.
Entah apa-apa benda singgah kat kepala otak.
Kadang-kadang Ziana Zain pun keluar dalam otak.

(taktahu kenapa gua bagi contoh ziana zain. hmmm)
Fikir punya fikir, last-last dah pagi. nokarom

otak berfikir hingga pagi

4. Berangan melampau batas

Ini biasa perempuan punya kerja.
Lu orang duk fikir satu situasi yang perfect di mana lu adalah heroin.

Kalau boleh nak heroin drama petang-petang,
baru cunn dan sentiasa trending kat twitter time magrib. Awrrr

5. Internet yang terlampau laju.

Internet laju juga punca tak tidur malam. Duk bersidai kat laman sosial 24 jam
Ok cukup, membebel dah macam blog maknenek gua rasa. kahkah

nampak tak blog gua bagi mesej keagamaan. no porn.
mesej agama weh bukan mesej iluminati.haha

Habis!

So, sekarang lu rasa sebab apa lu tak boleh tidur? keh3. (malas buat penutup entry)

Sumber: sajewjer.com
 



Sumber Nukilan Cerita Kita

0 Response to "Senarai 13 Nama Kad Pengenalan Paling Unik Yang Korang Sendiri Pun Tak Terfikir!! ( No 7 Paling Unik Dan Pelik!)"

Post a Comment