Akhirnya Orang Yang Komen Lara Alana Macam Syndrom Down Tutup Akaun Facebook

Lara Alana Macam Syndrom Down


Akhirnya Orang Yang Komen Lara Alana Macam Syndrom Down Tutup Akaun Facebook


Sebut sahaja Lara Alana pasti ramai yang mengenali susuk tubuh cilik ini yang merupakan anak kepada pasangan artis popular Malaysia, Awal Ashaari dan Scha Al-Yahya.

Lara memiliki pengikut yang ramai di akaun instagramnya sendiri kerana keletahnya yang comel dan  mencuit hati peminat.

22 Julai yang lalu, Awal Ashaari dan isterinya, Scha Al-Yahya telah mengadakan majlis sambutan hari lahir anak sulung mereka yang ke- 3 tahun. Terdapat banyak gambar gambar sewaktu majlis yang dimuat naik di media sosial.

Lara Alana Macam Syndrom Down

Ramai peminat mengucapkan hari lahir buat Lara Alana  dan tidak ketinggalan juga page RotiKaya yang memuatnaik gambar Lara dengan ucapan Selamat Hari Lahir Alana sehingga menyebabkan satu isu panas apabila terdapat netizen yang memberi komen yang menyakitkan hati.

Lara Alana Macam Syndrom Down



“Makin besar makin iras budak syndrome down..”

Komen kurang enak dibaca yang ditinggakan oleh pemilik akaun Inna Rose Mema itu mendapat kecaman dari netizen lain. Hal ini kerana Lara Alana bukanlah seperti apa yang dikatakan kerana si cilik itu adalah kanak-kanak normal.

Meskipun pada akhir komennya, wanita ini berkata bahawa anak seperti ini jaminan syurga, dia tetap menerima kecaman dari peminat yang marah hingga membuatkan dia menutup akaun facebook miliknya.

Sumber - Rotikaya

Sumber : Siakap Kelisa http://ift.tt/2u4jczJ

0/Post a Comment/Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Stay Conneted