Cikgu Kata Dia Jahat, Cukur Kening, Tudung Singkat, Tipu Gambar di Hospital Tapi Ini Bukti Dari Sepupunya

Seorang guru di dalam group FB Kami Guru Malaysia telah mendakwa memang pelajar tersebut adalah seorang yang bermasalah dan menyalahkan guru serta memperbesarkan cerita.

Malah dia juga turut didakwa oleh guru tersebut menggunakan gambar tahun lalu ketika pelajar tersebut terlantar di  sebuah katil hospital. 




Namun begitu sepupunya Puteri Boneka menafikan dakwaan tersebut serta mengirimkan bukti-bukti  keadaan terkini Syahida yang kini ditempatkan di Wad Dahlia, Katil 17, Tingkat 3, Hospital Raja Perempuan Zainab II, Kota Bharu, Kelantan. 


Kejadian itu didakwa berlaku pada 19 Julai semasa perhimpunan sekolah. Kalau macam ini dikatakan tudung senteng lagi, saya tak tahu nak komen macam mana lagi. Mahunya pakai telekung solat ke sekolah gamaknya. 


Saya juga hairan, kalau betul salah pelajar, kenapa guru sekolah berkenaan diamkan diri? Kenapa mesti lari dari kebenaran sebenar? Bila isu dah viral, timbul cerita macam-macam. Setahu saya, adik saya bertudung labuh ke sekolah, kenapa isu tudung singkat di kaitkan dalam masalah ini? Harap pihak sekolah dapat bagi keterangan lanjut pada pihak keluarga kami!! Terima kasih.



Cerita Tudung Singkat





Cerita Cukur Kening



Video Terlantar di Katil Wad Hospital




Sumber: Puteri Boneka 

0/Post a Comment/Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Stay Conneted