SEDIH!! Doktor Pakar Tak Sempat Sampai Di Rumah Bertemu Anak dan Suami. Maut Dalam Perjalanan Pulang dari On Call


Setiu : Seorang Doktor wanita maut apabila kereta dipandu nya terlibat dalam kemalangan di Pengkalan Gelap Setiu awal pagi tadi.

Dr Nurul Huda Ahmad dikatakan pulang dari bertugas ON CALL kereta yang dipandunya dipercayai terbabas berkemungkinan dia mengantuk atau kepenatan selepas bertugas.

Semasa kejadian dia dalam perjalanan pulang ke Besut Terengganu untuk berjumpa keluarga nya yang berada disana. Arwah maut ditempat kejadian impak dari kemalangan yang menimpanya.

Kehilangannya amat dirasai kerana arwah seorang Doktor yang sangat berkelibar dan disenangi ramai.

Innalillahi wainna Ilaihi Raajiuun ...

PEKA kehilangan seorang Pegawai Perubatan Sarjana Pediatrik ,Dr Nurul Huda Ahmad , yg terlibat dengan kemalangan maut jalanraya dalam perjalanan pulang ke Trengganu untuk menemui 3 anak2 dan suami.

Beliau kembali ke Rahmatullah semalam. Di kalangan warga Pediatrik HUSM Beliau terkenal sebagai seorang doktor yg sentiasa senyum, amat berdedikasi dengan tugasnya dan berakhlak tinggi.

Sifatnya yg penyayang menyebabkan beliau juga turut disayangi oleh pesakit2 wad 6U. Malah, kami turut terkejut dan bersedih dengan kehilangan seorang yg mempunyai potensi yg tinggi sbgai Pakar Pediatrik.

Kehilangan beliau mengejutkan semua di kalangan kami. Warga Kampus Kesihatan USM termasuk pimpinan tertinggi Pusat Pengajian Sains Perubatan USM, Pensyarah2 Pediatrik, rakan2 Pegawai Perubatan Sarjana Pediatrik, warga kejururawatan HUSM dan ahli2 PEKA HUSM turut hadir bersama memberi penghormatan terakhir dan menghadiri solat jenazah arwah di Kampung Rawa Kg Raja Trengganu pagi ni.

Sama2 kita doakan moga Allah tempatkan beliau di tempat yg mulia di Jannah.

Salam Takziah dari PEKA dan dari warga Pediatrik USM. Semoga roh nya dicucuri rahmat Arwah meninggalkan suami dan 3 anak, punca sebenar kejadian masih disiasat oleh pihak berwajib. Al fatihah

0/Post a Comment/Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Stay Conneted