ALHAMDULILLAH BAPA SAUDARA MENGAKU SALAH BUAT ADUAN TANPA PERIKSA



Alhamdulillah bapa saudara  yang membuat aduan mengenai anak saudaranya yang juga seorang murid darjah 1  mempunyai kesan birat menyerupai jari di pipi, dikatakan kerana ditampar guru telah memohon maaf kerana telah membuat dakwaan tanpa mendengar penjelasan dari semua pihak.
Kejadian ini tersebar di media siber selepas bapa saudara kanak-kanak terbabit memuat naik status berkaitan di laman sosial dengan memberitahu bahawa kanak-kanak terbabit telah dirujuk ke Hospital Pulau Pinang sebelum satu laporan polis dibuat.
Bapa kanak-kanak ini turut tampil di sebuah akhbar tempatan dan mendakwa anaknya ditampar kerana tidak menyiapkan kerja rumah.
996150_1526948317520059_3587265772235171688_n
Bagaimana pun dalam perkembangan terbaru kes ini, seseorang yang mempunyai kaitan dengan sekolah kanak-kanak tersebut mendakwa siasatan pihak sekolah mendapati sebaliknya. Guru tersebut juga akan menyaman terhadap pengadu.telah amat mengguris h
Kebenaran cerita sebenar ini telah mengguris hati ramai guru di Malaysia.
Kesian.. Murid Darjah 1 Ditampar Cikgu Sampai Lekat Kesan Jari

0/Post a Comment/Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Stay Conneted