Video Rintihan Anak Arwah Mastura Mustafa Di Sisi Keranda Ibunya.

Video ini diambil oleh Nazar Merah ketika  jenazah dibawa ke Masjid At-Taqwa, Kampung Paroi untuk solat jenazah dan penghormatan khas sebelum disemadikan di Tanah Perkuburan Islam Paroi, Negeri Sembilan jam 3 petang semalam.

Walaupun ada yang mengatakan tidak ada berlaku kejadian anak arwah merintih supaya supaya keranda ibunya dibuka supaya Muhkriz dapat mencium pipi arwah ibunya tetapi orang yang mengambil video ini mengatakan kejadian tersebut adalah benar.

Tentunya sesiapapun akan tersentuh  melihat tangisan anak tunggal salah seorang pramugari mangsa tragedi MH17, Mastura Mustafa di sisi keranda ibunya.
Daripada rakaman kelihatan Muhriz Marzaidi,10, yang menangis hiba cuba ditenangkan namun dia tidak berganjak daripada memeluk keranda ibunya 
Gambar dan video Mukhriz yang menyentuh perasaan ini dikongsikan di banyak laman Facebook dan mendapat simpati orang ramai.




Meski pun ada yang mengaitkan tangisan Mukhriz dengan perasaan terkilan kerana tidak dapat menatap wajah ibunya buat kali terakhir, satu yang pasti sesiapa pun pasti berasa terlalu sedih apabila kehilangan insan yang melahirkan kita ke dunia.
Semoga Allah memberikan ketabahan buat adik Mukhriz dan semua anggota keluarga mangsa MH17. - MYNEWSHUB.MY

0/Post a Comment/Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Stay Conneted