Guru Tuisyen Rogol Pelajar Dipenjara 50 Tahun Dan 10 Sebatan

 

ALOR SETAR: Seorang guru tuisyen dijatuhi hukuman 50 tahun penjara dan 10 sebatan oleh Mahkamah Sesyen, di sini hari ini selepas didapati salah atas lima pertuduhan merogol pelajarnya antara Februari hingga Mac tahun lalu. 

Lee Kian Kiong, 24, dijatuhi hukuman itu oleh Hakim Azhar Mokhtar, selepas didapati bersalah merogol pelajarnya yang berusia 15 tahun ketika kejadian. Mengikut kertas pertuduhan, Kian Kiong yang juga guru tuisyen subjek Matematik dituduh melakukan empat kesalahan itu di pusat tuisyen di Kompleks Perniagaan Taman Bistari di Lebuhraya Sultan Abdul Halim di sini pada tahun lalu, masing-masing pada 4 Februari, 3 Mac, 5 Mac dan 8 Mac. 

Bagi satu lagi pertuduhan, Kean Kiong dituduh merogol mangsa di sebuah rumah beralamat No 57, Taman Sri Kota, Jalan Kuala Kedah, di sini pada 13 Mac 2013.
sumber - cari

0/Post a Comment/Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Stay Conneted