Hajat Stacy Peluk Islam Tidak Dihalang Keluarga







Stacy (dua dari kiri) ditemani bapanya Annam Bayar (kiri) dan ibunya Agnes Kaloos (tiga dari kiri) pada sidang media mengenai penghijrahannya ke agama Islam. Sidang media diadakan di pejabat Astro, Bukit Jalil, Kuala Lumpur.

KUALA LUMPUR: Hajat penyanyi Stacy untuk memeluk agama Islam telah dimamklumkan kepada orang tuanya dan mendapat restu keluarga.

CERITA SELANJUTNYA DI SINI

Screen Shot 2015-08-25 at 2.45.41 PM
Semalam, video dan foto penyanyi kelahiran Sabah ini sedang mengucap dua kalimah syahadah tersebar di laman sosial.
Dek kerana itu, teman lelakinya, Akim Ahmad berang dan melabel individu yang menyebarkan video itu sebagai tidak amanah.
Terkini, menerusi facebook Era fm, Stacy sedang mengadakan sidang media mengenai statusnya sebagai saudara baru Islam.

Nama Islam Saya, Ummu Shaikah Stacy Binti Anam

Video Player

Saya Memang Nak Islam..

Video Player

Video Player

2/Post a Comment/Comments

  1. Semoga jiwanya tenang dalam menghadapi dugaan dan cabaran yang mendatang.... Beliau seumpama kain putih yang perlu kita jaga bersama-sama. Usah dipertikaikan mengapa dia memeluk Islam... Islam itu indah, Islam itu mudah, Cuma kita sebagai manusia biasa selalunya suka membuat perbandingan,,, selalu mesti ada sebab dan musabab... BUKANKAH kerana ALLAH telah melorongkan hatinya adalah satu penyebab yang sudah jelas??.... fikir-fikirkanlah...

    ReplyDelete

Post a Comment

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Stay Conneted