Peminat Kritik Seluar Neelofa Macam Telanjang


Rasanya Neelofa bukanlah artis pertama yang pernah ditegur peminat kerana memakai seluar ketat dan sendat.. Sebelum ini, pelakon comel Emma Meambong juga pernah dikritik dan ditegur peminat, yang beranggapan penampilan itu memang sangat tak sesuai untuk dipakai oleh wanita yang sudah berhijab..



Neelofa yang hanya berniat memuatnaik gambar untuk kongsikan pakaian yang telah ditaja pada peminat, buatkan dirinya dikritik peminat.. Memang ketat seluar tu, sampaikan ada antara peminat yang berfikir Lofa tak pakai seluar..
Seluar itu warna kulit, siapa-siapa tengok pun kena dua tiga kali pandang.. Takut menjadi salah faham tau! Tapi, boleh fikir logik la, takkan nak ambil gambar tak pakai seluar kan?? Ambil gambar mestilah pakai seluar, tapi nampak macam tak pakai seluar tu memang selalu dibuat orang.. Ini macam kes Che Ta juga.. Suka pakai seluar ketat, dan seluar ikut warna kulit..
Dah selalu sangat kita tengok artis-artis Malaysia yang berhijab tetapi pakaian tak menggambarkan diri mereka sebagai wanita bertudung.. Seluar ketat dan baju sendat, baik tak payah pakai tudung.. Ini yang orang cakap pakai tudung ikut 'trend'.. Bagi mereka, aurat hanya untuk menutup kepala..
Semoga teguran dari peminat ini akan diterima baik oleh Lofa, orang tegur tu tandanya orang mengambil berat dan orang sayang.. Ramai orang yang sayang kat Lofa ni, semoga Lofa

sumber: ommdotmy

0/Post a Comment/Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Stay Conneted