Suami Berang Dedahkan SMS Seorang Anggota Polis Ajak Projek Dengan Isterinya


Seorang suami yang bengan telah mendedahkan di laman sosial beberapa screenshot perbualan eorang lelaki yang dipercayai anggota polis, yang cuba menggoda isterinya.

Beliau juga menuntut supaya tindakan tegas diambil terhadap anggota polis berkenaan.

Sebenarnya pada saat pertama kali perbualan tersebut berlaku, Andy yang merupakan suami wanita yang cuba digoda lelaki tersebut telah melayan dan menyamar untuk memerangkap anggota polis berkenaan.

Sehinggalah lelaki tersebut terperangkan dengan Andy setelah kononnya mereka mengatur satu perjumpaan di sebuah Hotel di Sematan .



Terjemahan ke Bahasa Melayu

"Dasar pengamput. Dari mula sampai habis, chat dengan dia. Kau tak tahu dia (isteri) dah bersuami? Tetapi masih juga bertanya, 'suami you tak marah ke?'. 
"Bodoh betul. Kau fikir isteri aku senang macam itu saja kau nak ajak buat 'projek'? Siapa yang kenal lelaki ini, baik berjaga-jaga. Nama saja polis, tetapi kacau isteri orang. Muka pun macam kaki seks. Ada hati nak kebas isteri orang. Salah orang kau nak cuba. Ini buktinya dan kita jumpa di balai polis," katanya. 















sumber : pixelperfect.blogspot.com

0/Post a Comment/Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Stay Conneted