[VIDEO] Sedih... Detik Terakhir Seorang Guru Sebelum Rebah dan Meninggal Dunia Ketika Sambutan Hari Guru


Detik Terakhir Seorang Guru Sebelum Rebah dan Meninggal Dunia Ketika Sambutan Hari Guru | Sambutan Hari Guru pada hari ini bagi warga SMK Karak, Pahang akan menjadi satu memori yang menyedihkan.

Dalam kemeriahan sambutan yang dijalankan, ketika acara persembahan guru berlangsung, salah seorang guru lelaki ketika menyanyikanlah sebuah lagu "Cinta Kristal" tiba-tiba rebah .

Sebelum itu seorang murid perempuan yang tampil ke hadapan dengan niat untuk memberikan belon kepadanya tetapi tidak sempat kerana, arwah tiba-tiba rebah.

Arwah telah dibawa ke klinik dan disahkan telah meninggal dunia. Lebih malang dikatakan baru sebulan isterinya meninggal dunia.

Sama-samalah kita sedekahkan surah Al-Fatihah semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman. Al-Fatihah dan salam takziah kepada seluruh keluarga arwah.

* Anak Allahyarham telah memohon agar video tersebut tidak disebarkan kerana ada yang memberi komen negatif. Bagi menghormatinya kami telah memadamkan video tersebut.



Kredit: Shakri Othman




0/Post a Comment/Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Stay Conneted