Astaghafirullah!!! Selebriti Dapat RM30K Semalam untuk Layan VVIP Pelacuran High Class Akhirnya Tertangkap



Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga. Itulah peribahasa yang boleh dikaitkan dengan aktiviti seorang wanita yang sangat terkenal di Instagram.

Aktiviti selebriti yang mempunyai perniagaan kesihatan dan kecantikan ini terbongkar selepas ia ditahan ketika bersama pelanggannya dengan seorang ahli perniagaan yang sudah berkahwin kira-kira jam 10 pagi kelmarin di sebuah suite hotel mewah di Damansara, Selangor kelmarin.

Selebriti tersebut juga dikatakan telah mendapat bayaran lumayan sehingga mencecah 30 ribu ringgit semalam dalam kegiatan pelacuran high class itu dengan membabitkan golongan VVIP sebagai pelanggannya.

Selebriti yang telah berjaya didedahkan oleh forum Lowyatt


Pengasas sebuah produk kecantikan itu dikatakan melakukan perbuatan tidak bermoral sejak setahun lalu dan menerima bayaran sehingga RM30,000 semalam.
Wanita ini juga dikatakan mempunyai hubungan rapat dengan kerabat diraja, namun tidak didedahkan namanya.







Wanita jelita tersebut dan lelaki tersebut diserahkan kepada pihak berkuasa agama untuk tindakan lanjut dan disiasat mengikut Enakmen Jenayah Syariah. 

sumber : https://forum.lowyat.net/topic/4050142/all

0/Post a Comment/Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Stay Conneted