KAU NAK SANGAT JAWAPANNYA!!!! Semalam memang sengaja Ahmad Maslan Tak Nak Jawab... Korang Ketawa Yer!!!b Ini Jawapannya..



Semua orang melihat video yang tersebar ketika pihak media bertanyakan kepada timbalan menteri MITI, Datuk Ahmad Maslan tentang kenaikan harga minyak tetapi beliau cepat-cepat bersalaman dengan hadirin sekitar dan beredar.

Ahmad Maslan macam cuba untuk mengelak soalan tersebut. Entah kenapa langsung tak dipedulikan, malah beliau diketawakan oleh wartawan dan beberapa orang yang berada di sekitar.

Telatah dan ekspresi beliau telah menjadi bahan ketawa netizen kerana bersalaman lebih dua kali dengan orang yang sama di situ. 

Namun jangan bimbang, sebenarnya memang sengaja Datuk Ahmad Maslan tidak mahu memberi jawapan pada ketika itu.

Melalu akaun twitternya sendiri, beliau telah memberikan jawapan yang membuat orang ramai mati kutu.



Datuk Ahmad Maslan juga mengingatkan orang ramai untuk terus membuat aduan kepada KPDNKK tentang harga barang. 




Beberapa gambar yang telah dikongsikan oleh netizen mendapati beberapa kedai dan pasaraya telah menaikkan harga minyak masak sehingga 30 hingga 60 peratus. 

Sin Chew Daily melaporkan, harga minyak masak bagi jenama Red Eagle untuk botol 5kg naik dari RM14.70 kepada RM23.70 – satu peningkatan RM9 atau 61.2 peratus. 

Semua jenama lain turut turut mengalami kenaikan kecuali paket 1kg. 



Sumber : Ahmad Maslan Kredit To OHBULAN!

0/Post a Comment/Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Stay Conneted