[6 GAMBAR] SYUKUR.!! Setelah Bertemu Sendiri Mat Tere di IPK Johor, TMJ Titah Mat Tere Dibebaskan


tmj bebaskan Mat Tere


tmj bebaskan Mat Tere


tmj bebaskan Mat Tere

tmj bebaskan Mat Tere

tmj bebaskan Mat Tere

tmj bebaskan Mat Tere


[6 GAMBAR] SYUKUR.!! Setelah Bertemu Sendiri Mat Tere di IPK Johor, TMJ Titah Mat Tere Dibebaskan | Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim menitahkan supaya Muhammad Zul Apis Baharum atau dikenali sebagai Mat Tere dibebaskan dan dihantar pulang ke Kelantan.  



Reman terhadap Mat Tere, 29 sepatutnya dilanjutkan selepas dia di tahan pada 8 Februari 2017 kira-kira jam 3.50 petang di hadapan Hotel Habib, Jalan Pendek, Kota Bharu. 

 Penahanan Mat Tere oleh pihak polis adalah bagi membantu siasatan terhadap penyebaran satu rakaman video melalui Facebook yang telah mengeluarkan kenyataan jelik terhadap Tunku Ismail. 

 Tunku Ismail yang juga pemilik Kelab Bola Sepak, Johor Darul Ta’zim hadir ke Ibu Pejabat Polis Kontinjen Johor (IPK) di sini, petang tadi turut bertemu dengan Mat Tere. 






 Baginda percaya Mat Tere tidak bersalah dan telah dijadikan mangsa oleh individu di pihak atasan untuk agenda politik. 

 Menerusi Facebook Johor Southern Tigers (JST), Tunku Ismail turut mengucapkan syabas kepada Kerajaan Negeri Kelantan yang telah menjaga rakyat mereka dengan baik dan berjaga-jaga individu yang ada niat untuk memecahbelahkan rakyat. Dalam perkongsian gambar di laman Facebook Rasmi JST, Tunku Ismail turut bergambar dan bersalaman dengan Mat Tere yang memakai pakaian lokap polis berwarna oren . 

Turut kelihatan adalah, Timbalan Ketua Polis Johor, Datuk Mohd Zakaria Ahmad. Terdahulu, rakaman video membabitkan seorang lelaki dipercayai Mat Tere yang telah mengeluarkan kata-kata jelik terhadap telah menjadi viral di media sosial. 

 Penahanan terhadap Mat Tere juga mengundang pelbagai reaksi orang ramai berikutan keadaannya yang didakwa adalah ‘insan istimewa’ dan telah dipergunakan oleh pihak tidak bertanggungjawab untuk mengeluarkan jelik terhadap Tunku Ismail.k sedarkan diri.

0/Post a Comment/Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Stay Conneted