Ibu Terkejut Anak Usia 3 Tahun Buat Pertama Kali Berjaya Susun Set Keretapi Thomas and Friend Tapi Bentuknya Sungguh MENGEJUTKAN Ibunya.


Ibu  Terkejut Anak Usia 3 Tahun Susun Landasan Keretapi  Thomas and Friend Bentuk Alat Sulit Lelaki | 

Seorang kanak berusia tiga tahun itu akhirnya berjaya menyusun landasan kayu buat kali pertama - tetapi akhirnya dengan bentuk yang agak kurang ajar. 

Monica Warren, 33, ketika itu sedang menyediakan sarapan pagi untuk dua orang anak kesayangannya apabila Benjamin memanggilnya untuk melihat apa yang dihasilkan.

Dia telah berjaya menyusun set kereta api kegemarannya. 

Walaupun sudah setahun kanak-kanak terseut bermain alat permainan itu, ia adalah kali pertama bahawa Benjamin dapat melengkapkan semua pasangan landasan  - namun bentuk akhir membuatkan ibu bapanya terkejut. 

 Monica, seorang guru sekolah dari Crieff di Perthshire, Scotland, berkata: 'Benjamin adalah peminat kereta api Thomas Tank Engine dan sebenarnya dia tidak tahu pun bentuk yang dihasilkan itu berupa seperti alat sulit lelaki.

0/Post a Comment/Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Stay Conneted