VIRAL MAKCIK PAKAI BAJU SEKOLAH CEROBOH RUMAH DI BEUFORT SABAH

MAKCIK PAKAI BAJU SEKOLAH CEROBOH RUMAH DI BEUFORT SABAH

 VIRAL MAKCIK PAKAI BAJU SEKOLAH CEROBOH RUMAH DI BEUFORT SABAH

GEMPAR di media sosial seorang wanita berpakaian sekolah telah menceroboh rumah beberapa penghuni dan sempat tidur, cetus kebimbangan penduduk di sekitar Beaufort. 


 Menurut Eda AJ, wanita berumur lingkungan 40-an itu berpakaian sekolah muncul di depan pintu rumah dan cuba menyerahkan beg tangan yang bukan miliknya. 

 "Muka macam 40-an, pakai uniform sekolah menengah, rambut kerinting, gigi depan rongak dan gaya percakapannya bukan penduduk tempatan. 

 "Dia main buka saja pintu rumah. Nasib baik ada jeriji besi. Seram mukanya, macam pontianak pun ada. 

 "Ketika itu saya berada di ruang tamu. Saya tanya apa yang dia mahu, katanya nak beri beg tangan yang kononnya ada orang tinggalkan nak beri pada saya. Saya kata, saya tak pesan apa-apa barang. 

 Takkanlah saya bodoh mau kasi tinggal barang yang bukan kau punya? 

"Dari kata-kata dia itu saya dah rasa lain. Puas saya kata dia salah rumah, dia tetap paksa saya ambil," tulisnya di Facebook Group Beaufort. 1 

 Setelah puas menafikan beg itu bukan miliknya, akhirnya wanita itu terus beredar. 




 Sementara itu, Syasya Ainiey, tampil mendedahkan pernah menjadi mangsa wanita terbabit. 

 "Sekitar jam 2 petang, dia datang rumah tak beri salam dan tiba-tiba masuk tanpa izin. Sempat tidur lagi dalam rumah. 

Tiba-tiba dia bangun, mengamuk dan tanya siapa kami? "Terus dia mengamuk dan mengancam saya," katanya. 

 Awas kau! Aku datang balik ini malam kasi patah kaki kau... 

 Ancaman dari wanita itu membuatkan Syasya risau dengan keselamatan keluarganya dan meminta orang ramai berhati-hati dengan wanita terbabit. - The Reporter

0/Post a Comment/Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Stay Conneted